Для такого обладнання як газові котли потрібні інвертори із правильною синусоїдою. Недавно придбав для себе такий інвертор від фірми Baseus, яка досить популярна не лише на китайському ринку, але й за його межами. Їхні пристрої коштують не дешево, але й якість на порядок вища ніж у конкурентів. Існує три типи таких інверторів: на 150, 300 та 500W. Я придбав потужністю 300W. Нижче розкажу про характеристики та певні висновки, які я зробив після поки що нетривалого використання.
Характеристики пристрою (пишу саме про інвертор потужністю 300W):
Вхідна напруга: 12V (11,6-14,8 – нормальна напруга при заведеному автомобілі; 11,6-12,8 – нормальна напруга при роботі від акумулятора; нижче 11,6 – низька напруга; якщо напруга менша 10,5 вольта та вища 16 вольт, то інвертор вимкне вихід);
Вхідний струм: при використанні «крокодилів» – 40A, при використанні входу, який під’єднується до гнізда автомобільного прикуюрювача – 20A;
Потужність: 300W при використанні «крокодилів» (при тривалому використанні не більше 150W), при використанні прикуюрювача – 150W максимум. При перевищені потужності під’єднаного обладнання інвертор вимкне вихід;
Вихідна напруга: 200-240V;
Частота вихідної напруги: 50Hz;
Кількість розеток на 220V: 2;
Type-C Output: 5V/3A, 9V/2.77A, 12V/2.5A Max;
USB A Output: 5V/3A, 9V/2.77A, 10V/2A, 12V/2.5A Max;
Не потрібно забувати, що дані інвертори являються суто автомобільними. Це не означає, що їх не можна використовувати іншим чином, але є відповідні нюанси із вхідною напругою акумуляторів. На мою думку, ідеальним варіантом являється акумулятор LiFePO4 на 12 вольт. Максимальна напруга в такого акумулятора становить 14,4 вольта. В інструкції вказано, що напруга вища за 16 вольт може вивести з ладу даний пристрій. Звертайте на це увагу, тому що багато продавців пропонують збірки 5S літій-іонних акумуляторів, які мають максимальну напругу 21 вольт, а вказують номінальну 16 вольт, а то й менше.
При потребі можна до акумуляторної батареї припаяти вихід XT90, який використовується в інверторі. Це буде доречно при використані LiFePO4 акумулятора.
При невеликому навантаженні вентилятор вмикається лише час від часу на нетривалий час. При навантаженні понад 100W вентилятор працює шумно та постійно. Сам пристрій досить сильно гріється. Розетки універсальні, тому при під’єднані деяких вилок спостерігається поганий контакт, потрібно шукати правильне положення (стосується зарядок до телефонів та інших пристроїв). Євровилки ніби тримаються добре. Мій котел фірми Westen працювати відмовився. Запускається і через декілька секунд вибиває помилку. Він і від звичайної мережі працює лише при правильному положенні вилки стосовно плюса та мінуса. При зміні полярності також вибиває помилку. Так що зверніть на таку особливість увагу. Не кожен котел може працювати із таким інвертором, не зважаючи на його правильну синусоїду.
Зверніть увагу на те, що під час замовлення потрібно правильно вказати потужність та вихідну напругу (є також варіанти на 110V).
До речі. В інструкції вихід на 220 вольт пишеться як «немодульована синусоїдальна хвиля».
Для вмикання виходу на 220 вольт потрібно натиснути та утримувати кнопку, яка знаходиться збоку інвертора. Після того як загориться індикатор можна під’єднувати пристрої на 220 вольт.
Після під’єднання інвертора до акумулятора на екрані буде показуватися поточна напруга акумулятора, поточна вихідна напруга на 220 вольт (якщо задіяно) та споживання (W).
На AliExpress є офіційний магазин та декілька дуже схожих. Три із них мають високий рейтинг (понад 90%). Особисто я замовляв не на офіційному магазині, тому що там інвертор коштував набагато дешевше. Прийшло все швидко.
Офіційний магазин на AliExpress
BASEUS Car Direct Store (я купував саме тут)