How do I add any item to the Quick Access Toolbar in Microsoft Office Word?

Для зручності можна додавати різні елементи в панель швидкого доступу. Логічно додавати сюди команди, якими користувач користується найчастіше (друк, макроси, символи і так далі).

Для додавання потрібно:

1. Натиснути на перевернутий трикутник з рискою (налаштувати панель швидкого доступу) та вибрати потрібні елементи. Якщо їх нема в списку, то потрібно натиснути на кнопку «Другие команды...».

Quick Access Toolbar

2. Під «Выбрать команды из:» потрібно вибрати назву вкладки із якої будуть додаватися команди.

3. Покажу на прикладі додавання символів. Для цього потрібно вибрати вкладку «Вставка» та знайти там «Вставить символ». Тоді натиснути на кнопку «Добавить» та «Ок».

Quick Access Toolbar

4. Зверху на панелі швидкого доступу появиться значок, натискання на який відкриє меню для вибору потрібного символу.

Quick Access Toolbar

Решта команд додають аналогічним чином.