Багато хто задається запитанням: Як поповнити Київстар без комісії, як поповнити МТС без комісії, як поповнити Life без комісії?
Поповнити рахунок через інтернет доволі просто. А здійснити дану процедуру можна різними способами: через Приват24, Ощад 24/7, все залежить від банку, який надає для вас послуги. А можна скористатися однією із спеціалізованих платіжних систем, наприклад Єдиний гаманець, який пропонує послуги оплати та прийому платежів як окремим особам так і для бізнесу по всьому світі. Єдиний мінус для користувача — стягнення комісії за виконану операцію. Але у багатьох випадках можна обійтися без комісії, хоча вона і мізерна але приємно:).
Більшість провайдерів інтернету та послуг мобільного зв’язку пропонують прямо на сайті поповнити рахунок без комісії. Процедура такого поповнення трішки довша ніж за звичай. Але скільки кидаєте на рахунок — стільки ж і отримуєте, ніякої комісії.
Покажу на прикладі Київстар. Поповнити можна рахунок мобільного або номер особового рахунку вашого Домашнього інтернету. Для інших операторів схема практично ідентична.
2. Заповнюємо дані:
- Номер телефону або номер особового рахунку;
- Суму поповнення;
- Номер вашої картки із якої плануєте перекинути кошти;
- Термін дії вашої картки (місяць та рік, які можна побачити на картці);
- CVV2/CVC2 код (CVV2-код - це останні три цифри, вказані на зворотному боці платіжної картки в полі для підпису.).
Зверніть увагу, що нікому не можна повідомляти дані своєї картки, особливо CVV2/CVC2 код (так як і решту). На вашому комп’ютері повинен бути встановлений добре себе зарекомендувавший антивірус (рекомендую NOD32, Norton (Symantec), Malwarebytes), а інтернет браузер оновлений до останньої версії. Інакше проводити будь-які операції через мережу інтернет буде ризиковано.
Щоб наступні платежі проводити швидше рекомендую номер рахунку записати, а потім лише копіювати та вставляти. А ще краще користуватися потужними менеджерами паролів, такими як KeePass або більш потужним Sticky Password.
Після введення обов’язкових даних потрібно натиснути «Оплатити».
В наступному вікні можна ще раз перевірити введені дані та підтвердити операцію (або відмінити). Для підтвердження натискаємо «Підтвердити».
На номер телефону, який прив’язаний до вашої картки прийде смс із кодом підтвердження. В деяких випадках може подзвонити автовідповідач та продиктувати цифри. Вводимо їх та ще раз натискаємо «Підтвердити».
При успішній операції ви отримаєте таке вікно як на скриншоті знизу із повідомленням «Оплата пройшла успішно».
Можливі помилки:
Будь-яка відмова банку проводити операцію може бути зумовлена неправильно введеними даними (номер картки, термін її дії, CVV2/CVC2 код, СМС пароль із повідомлення та ін.).
Друга причина (досить часта) невстановлений ліміт вашої картки для оплати послуг в інтернеті (на прикладі Приват24).
Щоб це виправити потрібно зайти у Приват24, далі вибрати потрібну картку та перейти у її налаштування: Меню «Мої рахунки» → «Керування карткою/рахунком» (значок шестерні).
Знаходимо меню «Ліміти» та вводимо ліміт. Щоб змінити вже існуючий клікаємо на цифру ліміту.
Відкриється вікно для введення/корегування нового ліміту. Вводимо новий ліміт, вибираємо «Період дії» та натискаємо «Зберегти». Зміни застосуються за 5-10 хвилин.
Із свого досвіду скажу, що для одного рахунку (можливо типу картки) ліміт існує на постійній основі, а для інших його потрібно щомісяця вводити.
На цьому все. Надіюсь, що докладно розповів. Бажаю всім безкомісійних поповнень.