Якщо ви хочете почуватися на дорозі безпечніше, то крім пасивних засобів, буде не зайвим докупити мигалку на акумуляторі. Вибір китайського обладнання досить великий. Хочу поділитися досвідом від використання двох моделей задніх габаритів із поворотами. Обидві мають пульт дистанційно керування, який кріпиться на рулі. Нижче все про переваги та недоліки.
Перша модель «SUXIAO BG-A112» у мене відпрацювала більше чотирьох років. Працювала б і далі, але загубився пульт керування.
Модель оснащена датчиком руху. Один раз увімкнули і забули. Як тільки датчик визначить рух – зразу відбудеться активація. Далі керування відбувається з пульта. Доступні такі режими: мигалка, дві лазерні доріжки та повороти. Якщо активована мигалка і ви вмикаєте лівий або правий поворот, то на момент роботи поворотів мигалка автоматично вимикається. Після вимкнення поворотів мигалка вмикається автоматично. Лазерна розмітка працює як окремо, так і разом з поворотами.
Пульт кріпиться до руля двома стяжками. Для надійнішої фіксації рекомендую підкласти резинову смужку. Вмикати повороти зручно. Для цього передбачений відповідний важіль. Що саме важливо – на пульті видно всі задіяні функції. При вмиканні поворотів на пульті блимає права або ліва стрілка, при вмиканні мигалки блимає синій індикатор.
Плюси: автоматична активація при початку руху, зручний важіль для перемикання поворотів, індикація на пульті увімкнених функцій, тривалий заряд акумулятора.
Мінуси: пульт призначений лише на праву сторону (на електровелосипеді трішки незручно), при натисканні на основу кріплення пульт легко загубити (що в мене й сталося), після повного розряджання акумулятора потрібно повторно вмикати пристрій, вдень лазерну розмітку, повороти та мигалку видно досить погано.
Не рекомендую брати схожу модель «AQY-0100». Повороти в цій моделі мають вмикатися при нахилі велосипеда вліво або вправо на 10°. Але на практиці нічого не працює. То блимає стоп, то повороти при русі прямо. Все це лише вводить в оману інших учасників дорожнього руху.
Ще одна модель повністю повторює повороти від мотоцикла чи скутера. Також складається з двох частин. Власне поворотів зі стопом та пульта дистанційного керування.
Після першого увімкнення потрібно з’єднати пульт з пристроєм. Для цього потрібно одночасно натиснути на кнопку увімкнення на поворотах та центральну кнопку на пульті на декілька секунд. Далі можна керувати з пульта, розмістивши його на рулі.
Стоп та повороти досить яскраві. Перед кожною поїздкою потрібно вмикати пристрій, натиснувши на єдину кнопку. При натисканні на кнопку увімкнення/вимкнення (як на пристрої, так і на пульті) будуть змінюватися режими: постійне свічення стопа та блимання з різною інтенсивністю. Для повороту праворуч або ліворуч потрібно натиснути на відповідні кнопки зі стрілками на пульті. Єдиний індикатор на пульті того, що ви натиснули на кнопку – це синій діод, що на секунду загоряється.
Плюси: повороти яскраві (добре видно вночі та у вечірній час), яскравий та добре помітний стоп, тривала робота від акумулятора (точно не скажу, бо не вимірював), автоматичне вимикання поворотів після 25-ти мигань.
Мінуси: пульт дуже малий та не зручний (важко попадати на кнопки навіть без рукавиць), кріплення для пульта погане (пульт крутиться на рулі при найменшому натисканні), потрібна постійна активація перед поїздкою, час від часу потрібно заново виконувати з’єднання між пультом та поворотами.
Примітка. Пульти керування працюють на батарейках формату CR2032.
Зверніть увагу на те, що описані мною моделі являються конкретними прикладами. Тобто, ви можете придбати точну копію зовні, а функціонал може бути іншим.
Висновок. Зараз дуже великий вибір різних світлових пристроїв для велосипедів. Але таке враження, що їх роблять люди, які ніколи не їздять на велосипеді. У всіх є мінуси. Потрібно вибирати ті, які під ваші потреби таких мінусів будуть мати найменше.