Без взаємодії із користувачами в наш час не може обійтися жоден бізнес та успішний інтернет магазин. Але правильно вибрати сервіс для доставки листів та коротких Push-сповіщень не так то і просто. В попередній статті я вже описував сервіс для доставки сповіщень OneSignal та його плагін для CMS Wordpress. Після того було протестовано ще з десяток різних сервісів та вибраний один для своїх власних цілей. Думаю, що він для вас також сподобається.
Першою умовою для якісної доставки Push-сповіщень являється доступність сайту по захищеному протоколу https. Якщо ваш сайт доступний по протоколу http, то починаються не дуже хороші моменти.
OneSignal хороший сервіс — як і більшість мною протестованих. Але в них є великий мінус — більшість із них не повністю або взагалі не русифіковані. І це створює проблеми. Наприклад, сповіщення показується українською або російською, а при кліканні на ньому появляються незрозумілі репліки на англійській. «Як ви вважаєте — це може відлякнути недосвідченого користувача?». Думаю, що я і сам не став би клікати по такому сповіщені.
Ще один варіант незручностей. https русифікований, а http — ні. Декілька слів про те, як відбувається відправка Push-сповіщень по http. В налаштуваннях сервісу для адреси вашого сайту, який доступний по http, створюється захищена адреса сайту із непривабливим доменним іменем. При появі сповіщення на підписку — ви клікаєте на неї і відкривається вікно із захищеним (створеним раніше в налаштуваннях) сайтом та проханням натиснути ще раз на кнопку. Як на мене дуже забагато дій на просту річ. І не кожен захоче витрачати на це час. Ситуацію найбільше підриває англомовна версія як раз цього вікна.
Але із сервісом SendPulse — все по іншому. Навіть при використанні http все відбувається на зрозумілій російській мові та із мінімальними потрібними діями. Наприклад, при відкритті захищеного вікна детально роз’яснено, що потрібно зробити для підписки. Насправді, якщо вікно відкрилося — користувач вже підписаний і його можна просто закрити (не зважаючи на пояснюючий текст із проханням натиснути на якусь там кнопку).
А тепер детальніше про сервіс. SendPulse дозволяє виправляти Push-сповіщення та вести розсилки. Безкоштовно доступно 2500 Push-сповіщень на місяць. Хоча підписуватися може будь-яка кількість підписчиків. Просто при перевищенні ліміту ви не зможете відправляти всім повідомлення. Для можливості відправки більшої кількості повідомлень потрібно перейти на платний тариф. Ціни, на відміну від забугорних сервісів, дуже демократичні.
Розсилки досить легко створюються. Можна використовувати один із багатьох шаблонів, які розбиті на категорії для швидшого пошуку. При потребі можна створити свій власний шаблон. Це можна зробити за допомогою конструктора шаблонів, спрощеного редактора або використати імпорт готового шаблона.
Є можливість створювати авторозсилки. Можна створити авторозсилку двома шляхами. Перший спосіб дозволяє відправляти серію листів після підписки на push. Другий спосіб дозволяє додати лінк свого RSS-каналу та відправляти сповіщення при появі нових записів (товарів) на сайті.
Доступна адресна книга для внесення контактів. Контакти можна завантажити із файлу, ввести вручну, імпортувати із популярних сервісів.
Push-сповіщення також дуже легко створювати та відправляти. Для цього достатньо додати сайт та провести мінімальні налаштування. При додаванні уважно вибираємо протокол: https чи http. Вибираємо картинку, яка буде логотипом сайту. Далі потрібно вибрати коли буде виринати вікно із проханням на підписку: при відвідуванні сайту, при натисканні на елемент чи з проміжним запитом. Можна встановити затримку появи сповіщення.
Меню «Інтеграція з сайтом» дозволяє отримати код для додавання на сторінки сайту. Його потрібно розмістити перед закриваючим тегом </head>. Як це можна реалізувати у Wordpress читаємо в кінці.
Для того аби повністю підтримувався браузер Chrome потрібно завантажити файли та скопіювати їх на свій сайт у вказану директорію.
Сервіс пропонує А/Б тестування. Тобто ви можете проводити експерименти та вирішувати, яка розсилка принесла більше відвідувачів чи заказів, якщо ви використовуєте її для інтернет магазину.
І звичайно доступна статистика та детальні звіти. Можна бачити кількість підписчиків, хто відписався, кількість розсилок та їхню доставку. Все це можна бачити за вчора, сьогодні, тиждень чи місяць.
Як видно, сервіс одночасно простий та функціональний і не потребує ніяких спеціальних знань. Якщо ви трішки розбираєтеся в html та ведете блог, то великої проблеми підключити розсилки у вас не буде.
Також можливості сервісу дозволяють створювати форми підписки, вибираючи із готових шаблонів чи створюючи власну у конструкторі.
А тепер про те як вставити готовий код, щоб на сайті відображалися push-сповіщення.
Для WordPress можна використати будь-який плагін, що позиціонує себе як аналітика. Тобто плагін для додавання коду із сервісу Google Analytic. Хороший плагін «DCO Insert Analytics Code» вагою декілька кілобайтів дозволить легко додати код перед тегом </head>.
Більшість тем мають спеціальне поле для додавання коду аналітики. Якщо воно у вас вільне — можете сміливо вставити код. Я так поступив на сайті Joomla!. Для Joomla! також існує велика кількість плагінів для додавання коду аналітики і які підійдуть в даній ситуації.
Після додавання коду лишається зайти на свій сайт та перевірити чи дійсно з’являється повідомлення на відправку сповіщень. Тестуємо та чекаємо нових підписчиків.
Всім удачі. Буду вдячний якщо поділитеся матеріалом у соціальних мережах — так ви допоможете для сайту.
Перейшовши по даному лінку ви зможете зекономити 1250 гривень, якщо виберете платний тариф. Економія буде по 250 гривень протягом 5 місяців.