Автозбереження документа, який редагується — важлива опція, яку потрібно налаштувати в першу чергу. Чи бували у вас такі ситуації, коли при раптовому вимкненні електроживлення, зависанні комп’ютера чи через інші причини — інформація, яку так довго набирали, просто пропадала?
У мене, як раз так і бувало, та ще й не раз. І відчуття після перезавантаження комп’ютера та погляді на документ із назавжди втраченою інформацією, ну просто чудові…
Щоб цього не траплялося потрібно правильно налаштувати автозбереження документа.
Для цього переходимо у Файл → Параметри → Збереження.
Напроти Автозбереження кожні (потрібно задати проміжок часу, через який буде зберігатися файл в автоматичному режимі) вводимо час у хвилинах.
Я виставив значення в 1 хвилину. Кожен повинен задати значення, виходячи із того, як часто користується даним редактором та як часто та у якій кількості набирає тексти.
Похожие статьи:
Следующие статьи:
- Як написати значок параграфа в офісному редакторі Microsoft Office Word? - 14/10/2018 18:29
- Видалення горизонтальної лінії та інших елементів у Microsoft Office Word - 14/09/2018 20:15
- Налаштовуване сортування в Microsoft Office Excel 2016 - 22/06/2018 14:54
- Перевертання знаків (літер, цифр та ін.) в офісному редакторі Microsoft Office Word - 09/03/2018 12:25
- Використання буфера обміну у Microsoft Office 2016 - 29/01/2018 19:14
Предыдущие статьи:
- ОРФО — набираємо текст у Microsoft Office Word без помилок - 20/12/2017 21:45
- Нумеруємо сторінки не із першої, в офісному редакторі Microsoft Office Word 2016 - 25/10/2017 18:08
- Швидко пишемо в ворді знак С° (Градус Цельсія) - 25/03/2017 23:00
- Автоматично змінюємо регістр перших літер у словах - 16/11/2016 19:14
- Як перетворити файл PDF в формат JPG? - 03/11/2016 16:40